REMINDER: GEEN parkeergelegenheid op 8 en 9 juni vanwege NK Triplette

4-6 Nieuws In het weekend van 8 en 9 juni wordt het NK Triplette bij de JBC 't Dupke  gehouden.

Daarom is in overleg besloten dat we op zaterdag 8 juni het volgende parkeerplan hebben voor alle leden en bezoekers van MHC de Dommel:
  • Leden van de Dommel dienen zoveel mogelijk op de fiets te komen en uitspelende Dommel teams verzamelen eenmalig op alternatieve locaties
  • Bezoekers dienen te parkeren bij Kentalis, vanaf daar te lopen naar de club circa 10 minuten. Eventueel is afzetten dichterbij een optie maar dienen de auto's daarna te worden weggezet.
  • Er is een verkeersregelaar die aan de straatkant iedereen zal verwijzen naar Kentalis
Hoewel dit wat extra inspanningen van onze kant vergt, zullen wij hiermee kunnen bijdragen aan een succesvol evenement voor onze medegebruiker op Zegenwerp; hartelijk dank voor uw begrip.