Meld je aan voor clubcoördinatie op zaterdag! En kijk hockey!

Alles loopt anders door corona: ons clubhuis is al enkele maanden gesloten en wedstrijden worden intern gespeeld en zonder publiek. Veel ouders missen het om gewoon op zaterdag gezellig een potje hockey te komen kijken.

Samen met het bestuur willen we ouders de komende weken toch beperkt de gelegenheid geven om iets van de hockeykunsten van jullie zoon of dochter te kunnen bewonderen. Of een ander team aan te moedigen.

In tijdsblokken van ca. 2,5 uur zijn er vier ouders welkom op de club. Naast dat je dan een paar wedstrijden kan zien, vragen we je om een stukje toezicht te houden en om koffie en thee aan coaches en andere begeleiders te brengen. En in het geval er iets onverhoopt gebeurd even bij te springen.

Achter de bar liggen jassen met clubcoördinatie, dan ben je goed herkenbaar rondom het veld!

Indeling tijden op zaterdag:
  • Van 8.45 tot 11.00 uur
  • Van 11.00 tot 13.30 uur
  • Van 13.30 tot 16.00 uur
Hoe meld je je aan? Dat is heel simpel! Via Lisa staat komende zaterdag open.

Bij vragen horen wij het graag, neem dan contact op met het [email protected]

Sportieve groet,

De Barcommissie en het bestuur