Plan je eigen bardienst

Heel fijn dat we weer mogen gaan hockeyen en dat onze bar weer open mag. Maar om ons aan de richtlijnen te houden en de veiligheid te waarborgen gaan we werken met een bestel en uitgiftepunt.

Ook hier hebben we natuurlijk  jullie hulp voor nodig!
We willen jullie vragen om voor bardiensten in te schrijven via de LISA App of via de website.

De eerste helft van het wedstrijdschema is bekend, deze diensten kunnen ingevuld worden. Zodra de rest van het schema bekend is zullen we vragen de resterende diensten in te vullen.

Het draaien van bardiensten is verplicht voor alle ouders met kinderen die spelen bij de jongste jeugd of junioren. Ouders die coachen, training geven of actief zijn in een commissie zijn hiervan vrijgesteld.
Een bardienst draai je altijd samen en in overleg met een ervaren kracht.

Elke competitie zaterdag hebben we 8-10 personen nodig.
De tijden zijn zichtbaar in het schema in LISA

Ook voor de zondag hebben we 6 mensen nodig.
Deze tijden zijn ook in LISA zichtbaar.

Instructie via de website
  1. Ga naar de website en log in op LISATeam op het account van je kind
  2. Klik vervolgens op ‘Club’ in de bovenste rode balk
  3. In het menu dat dan opent klik je op ‘Diensten’
  4. Je ziet welke diensten er zijn. Klik vervolgens op ‘inplannen’ om gekozen dienst voor jezelf in te plannen. Je ziet daarna direct jouw naam in het rooster staan.
  5. De bardienst vind je terug in de agenda in de LISA App.

Instructie via de LISA App op de telefoon

1. Ga naar het kopje ‘Meer’op het account van je kind
  2. Kies voor ‘Plan uw dienst’
  3. Kies een datum en tijdstip
  4. De bardienst vind je terug in de agenda in de LISA App.

Graag maken we een lijst met reservemensen die we kunnen bellen zodra iemand zich ziek meldt.
Wil je je hier voor opgeven? Mail naar [email protected]

We hopen dat we de bardiensten weer snel rond krijgen. Zeker ivm corona is het belangrijk dat er voldoende barpersoneel is zodat we op een veilige manier kunnen werken en iedereen kunnen voorzien van de nodige koffie, drank en versnaperingen. Als niet alle diensten worden ingevuld, delen we mensen in op de plekken die open blijven.

We hebben jou als vrijwilliger echt nodig!

Namens de barcommissie alvast super bedankt voor jouw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Miranda Verbiest  Barcoördinator MHC de Dommel