MHC de Dommel 55 jaar

MHC de Dommel 55 jaar

Zoals jullie weten bestaat onze club dit jaar 55 jaar! En daar willen we zeker bij stilstaan. Daarom zal zoals al reeds aangekondigd aanstaande zondag, 28 oktober, er een tal van activiteiten georganiseerd worden.

Naast alle wedstrijden en het Funky-hockey, hebben wij voor de E en de D jeugd een hockeyclinic (van 10.30 tot 12.00) georganiseerd in samenwerking met oud-international Marcel Balkestein! Hiervoor zijn ca 65 plekken beschikbaar! Dus voor diegene die zijn of haar hockeytechniek wil verbeteren, meld je snel aan via [email protected]

De eerste 65 aanmeldingen kunnen dan deelnemen!

Daarnaast hebben wij een DJ die vanaf 13.30 uur zal gaan draaien en sluiten we de dag gezamenlijk af met een drankje en een dansje!

Gezien het grote aantal thuiswedstrijden; is het leuk om ook veel publiek te hebben dus mocht je tijd hebben, kom dan vooral langs!

Tot zondag! Wij hebben er zin in!

Bestuur MHC de Dommel

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?