Aan de leden van MHC DeDommel

Beste leden, ouders van leden en vrijwilligers van MHC de Dommel,

Zoals jullie hebben kunnen lezen heeft het huidige bestuur (m.u.v. de penningmeester) besloten de taken per 27-8-2018 neer te leggen naar aanleiding van de in de mail genoemde oorzaken.

Gezien dit feit is het van belang op korte termijn een nieuw bestuur te kiezen en in de tussentijd de zaken waar te laten nemen door een interim bestuur. Hiertoe zijn de volgende mensen bereid gevonden:

-          Frank Capel                     - Voorzitter a.i.

-          Cindy van Schijndel        - Secretaris a.i.

-          Helmich op ten Noort      - Voorzitter TC a.i.

-          Wouter Gockel                 - Penningmeester

Het interim bestuur zal in eerste instantie zich richten op het ordelijk laten verlopen van de seizoenstart en het organiseren van een nieuwe A.L.V.  op 18-9-2018 om te komen tot een nieuw door de leden gekozen bestuur. Hiertoe zullen jullie allen op korte termijn een uitnodiging ontvangen inclusief agenda van de vergadering.

Mochten jullie vragen hebben, aarzel dan niet om ons aan te spreken op de club!

Met vriendelijke groet,     Wouter, Cindy Helmich en Frank