Sponsor worden?

Sponsor partnership
Sponsoring is voor ons van zeer groot belang. Voor onze vereniging heeft sponsoring altijd een dubbelwerking. Inkomsten voor de club werven om de sportieve doelstellingen te behalen én de mogelijkheid om (extra) activiteiten te organiseren. Voor de sponsor ontstaat er zichtbaarheid, naamsbekendheid en een grote maatschappelijke betrokkenheid. Als club bouwen we aan een langdurige relatie. We horen dan ook graag welke doelen jij wilt bereiken met sportsponsoring. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Maatwerk is altijd mogelijk.

Als sponsor bereik je naast onze 600 leden ook veel mensen van bezoekende clubs
MHC De Dommel wil een club zijn waar leden en ouders/verzorgers met elkaar in verbinding staan. Door alle activiteiten op de club doen we er alles aan om dit te bereiken. Een mooie manier voor sponsoren om de naamsbekendheid en zichtbaarheid in Sint-Michielsgestel en omgeving te vergroten.

We zetten enkele mogelijkheden even kort voor je op een rij

• Word lid van de Club van 100
prijs vanaf € 100 euro per jaar, meer info klik hier.
- je komt op een bord en helpt MHC De Dommel mooier te maken!

• Sponsoring met reclameborden langs de velden
prijs vanaf € 275 euro per jaar
- afmeting 3000 mm x 750 mm met full colour print

• Sponsoring van kleding
- prijs op aanvraag
- een hoofdsponsor krijgt zichtbaarheid op de shirts van alle jeugdteams

• Sponsoring van fanseats op het terras en rond het veld
- prijs vanaf € 850 per jaar

• Sponsoring in natura
- prijs op aanvraag
- bijvoorbeeld de bbq tijdens SuperSunday of pizza’s tijdens een jeugd evenement.

Het contact voor sponsoring verloopt altijd via de sponsorcommissie
Stuur een mail naar [email protected] voor meer informatie. De leden van de sponsorcommissie helpen je graag verder.