Wegwijs op de Site

Vragen en antwoorden

Achter de website zit een heel netwerk aan gegevens. Dit systeem, LISA, zorgt ervoor dat jij precies die gegevens te zien krijgt die voor jou relevant zijn. Wanneer jouw team traint, of je mag fluiten en hoe het wedstrijdprogramma eruit ziet. Ook kun je, als je ingelogd bent, gegevens over je teamgenoten zoeken, en belangrijk: ook wedstrijdverslagen maken of je eigen teampagina beheren. Veel gegevens zijn ALLEEN beschikbaar voor leden en andere betrokkenen van onze club. Log daarom altijd in om meer te weten en meer te zien.

Hoe log ik in met een wachtwoord?
Ga naar de Dommel site www.mhcdedommel.nl Linksboven zie je INLOGGEN staan. Vul hier je lidnummer en je wachtwoord in. Klik vervolgens op LOGIN. Je komt nu op je persoonlijke Dommel lidpagina. Lukt dit niet dan kunt je via 'wachtwoord vergeten' je wachtwoord opvragen.

Mijn gegevens kloppen niet. Hoe kan ik ze (laten) wijzigen?
Na het inloggen zie je een aantal gegevens die over jou in de ledenadministratie staan. Zijn je naam, adres, vaste telefoonnummer of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij je dit door te geven aan [email protected] Iedereen kan (en moet) zelf zijn emailadres(sen) en/of mobiele nummer up-to-date houden. Hoe doe je dit? Log in op de website. Kies in de menubalk ‘Instellingen'. Verander in het vak ‘Gegevens Wijzigen' de gewenste gegevens.

Let op: In het eerste emailadres mag maar één adres staan. Vergeet niet bij elk gegeven dat je verandert op 'Wijzigen' te drukken. Het is belangrijk deze gegevens actueel te houden zodat we je ook kunnen bereiken per e-mail of sms. Klik tenslotte op de knop uitloggen.

Mijn inschrijfdatum klopt niet?
Door de invoering van LISA zijn helaas alle startdata gelijk gesteld, er wordt nog gekeken of dit handmatig kan worden aangepast.

Kan ik zelf mijn wachtwoord wijzigen??
Je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je bent ingelogd. Ook dit doe je bij 'Instellingen'. Typ in vak ‘Wachtwoord Wijzigen' het door jou gewenste wachtwoord. Je moet hetzelfde wachtwoord daaronder weer ingeven. Vergeet niet de wijziging met de knop onder het vak te bevestigen.?? Lidnummer vergeten voor het inloggen? Even een mailtje naar [email protected]

Hoe vraag ik mijn wachtwoord aan??
Klik op Wachtwoord vergeten. Vul je lidnummer in. De Dommel zal je op het nu bekende emailadres een nieuw wachtwoord sturen. Hiermee kan je inloggen op jouw persoonlijke lidpagina. Let op: dit gaat fout als er meer emailadressen achter jouw naam staan of als het ingevulde adres niet overeenkomt met wat in LISA staat.

Ik ben actief bij de Dommel, maar heb geen wachtwoord gekregen?
Dit komt omdat meerdere gezinsleden actief zijn bij de Dommel en allen gebruik maken van hetzelfde emailadres. Om je wachtwoord op te halen ga je naar ‘INLOGGEN' en je klikt dan op ‘Klik hier bij ‘Vergeten'.

Hoe weet ik wie bij mij in de buurt woont, zodat we kunnen poolen?
Vul je postcode in en zet vervolgens je 'Locator' aan. Nu zie je wie bij je in de buurt woont.

Hoe zet ik een verslag online? ?
Log in en ga naar je teampagina. Onderin zie je de wedstrijd die net gespeeld is. Hier kun je een verslag invoeren. Het kan door de webmaster aangepast worden.

Hoe maak ik een teamprofiel aan en hoe zet ik mijn teamfoto erop?
Iedereen die lid is kan een profiel invoeren en een foto uploaden.

Ik ben trainer/ik ben coach of doe vrijwilligerstaken maar ik heb geen inloggegevens, hoe kan ik die krijgen?
Even een mailtje naar [email protected]

Mijn ouders willen ook mijn wedstrijdschema kunnen zien en mail ontvangen. Kan dat?
Ja, dat kan. Als ze lid zijn, kunnen ze onder hun eigen lidnummer inloggen en als ze 'overige teams' in het linkermenu aanklikken kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens te zien in de groene balk boven aan de site. Klik op ‘HOCKEY' en daarna op ‘WEDSTRIJDSCHEMA'. Zijn je ouders geen lid dan moeten ze onder jouw lidnummer en wachtwoord inloggen om je schema te zien.

Persoonlijk profiel.
Je profiel kan je vullen met tekst en een foto en een pasfoto.